Thursday, April 30, 2009

almost the end of final exam..

30th of April,
the first thing in this blog i have to wish my brother
Happy Birthday..^^

haha..

2day is also my 2nd paper in the final..
i think i did my best already, smoothly..
i hope the same smooth condition to my last paper on Saturday,
is the MOST TOUGH paper than the previous,
wish myself a good luck ..

a week plus more,
i am going to leave this peaceful town,
feel reluctant
hmm..
juz liked my pm write..

若不得不分离,也要好好说声再见,也要在心里存着一份感激,感谢你们给我那份终生难忘的甜蜜回忆, 我 就 将 悄 悄 的 离 开, 我 带 不 走 这 里 的 空 气。。。 我 只 能 带 走 我 的 行 李, 和 这 里 美 好 的 回 忆。。。

love KAMPAR so much

4 comments:

yeeyuin said...

yicheng...
noe tat u wanna leave kampar ady..
hope tat u will hv a new uni life in Setapak la...
muz enjoy ur days there ya...
although we not noe each other for a long time...
but hope u oso dun 4get us la...haha!!!
the pmp commitee members team la...
wish u gud luck n all the best..
add oil o!!! (^_^)

B0nG Yi hSI said...

thanks bro.. my blog updated many.. so go see ya

Weiyi said...

首先咧。。。考试加油哦!!!^^
撑多一下就可以跟foundation说拜拜咯。。。对我来说,结束了考试我就不必面对那些跟我以后完全无关的科目,甚至是讨厌的科目。。。瓦卡卡卡。。。^^

其实你可以把那里的空气给带走的,随便拿一个空瓶子,把盖子打开再关上,就可以把空气给装进去啦。。。如果你愿意,还可以把它密封或真空包装的哦。。。hehehe。。。感伤的人会觉得我这么说有点无聊(你是不是呢?hehehe。。。),因为地球上的空气都一样,一样是无色、无味,那都是以科学角度来说。而像我这种喜欢自我安慰的人,不在乎科学不科学的。。。若我把空气装进了瓶子里,我会好好的保存,用幻想的看着那装着金宝空气的瓶子,看着那个瓶子,回顾在金宝的一切。。。其实这是我这种无聊人常做的事情。。。hehehe。。。不用理我。。。纯粹因为无聊而写这些废话。。。hehehe。。。

唉。。。foundation结束后也是我们说拜拜的时候。。。人生无常,有聚就有散,这些都是我们每一天都得面对的东西,逃避不了的。。。习惯就好。。。当然啦。。。心里会存有一丝丝的不舍,人之常情啦。。。但我们也改变/做不到什么。。。所以我们只能用“面对”来解决分离之苦。只有面对,我们才可以减低分离的苦。。。加油~

你我相遇是一种缘分。感谢你走进我的生命里,扮演一个朋友的角色,虽然都不是很熟啦。。。我会好好珍惜这缘分。现在的分离并不代表永远的分离。所以日后你在街上看到我时不要假装不认识我哦。。。但我相信你应该不会啦。。。hehehe。。。哪怕是随便打个招呼。。。我很随便的。。。hehehe。。。

我这个人很长气的,在写下去就会没完没了的。。。总之,考试加油咯!考完试后就是假期了,假期快乐!!!^^

Ch3nG Ch3nG said...

haha.. thanks anywhere for ur great wishes.. appreciate it. thanks..